[Wikipl-l] Wersje przejrzane

Konrad Kurzacz konrad.kurzacz w gmail.com
Sob, 13 Wrz 2008, 15:44:04 UTC

Przyspieszyliśmy tempo prac nad wprowadzeniem wersji przejrzanych na
polskiej Wikipedii.

Wpedzich przetłumaczył instrukcję Erika Möllera dotyczącą wdrażania
wersji stabilnych (w tym wersji przejrzanych):

http://tinyurl.com/4u8bmm

Ja z kolei przetłumaczyłem odpowiednią metastronę z de.wiki i zgodnie
z dyskusją na pl.wiki podwyższyłem wymagania w celu otrzymania
uprawnień do oznaczania wersji artykułów jako przejrzane:

http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Wersje_przejrzane

Zapraszamy do dyskusji na stronie dyskusji projektu.

http://pl.wikipedia.org/wiki/Dyskusja Wikipedii:Wersje_przejrzane

Przypominam również, że także podczas zbliżającego się zlotu GDJ w
Poznaniu (27-28.09) będziemy dyskutować na temat wersji przejrzanych
(nie mylić z wersjami zweryfikowanymi, na które na razie nie ma
przyzwolenia na pl.wiki).

Przydatny może się również okazać link do wcześniejszej dyskusji na ten temat:

http://tinyurl.com/36c7md

Aktualnie kilku wikipedystów pracuje nad tłumaczeniem interfejsu
rozszerzenia (Flagged Revisions) na translatewiki.

--
Pozdrawiam
Konrad Kurzacz

http://pl.wikimedia.org - Stowarzyszenie Wikimedia Polska