[Wikipl-l] Automatyczna KLASYFIKACJA artykułów

Karol Głąb kamikaze0007 w gmail.com
Wto, 9 Wrz 2008, 17:42:27 UTC

W dniu 9 września 2008 18:43 użytkownik yarl w o2.pl <yarl w o2.pl> napisał:

> No nie wiem. Obecny mechanizm sprawdzania nowych stron jest raczej
> śmieszny. Po zatwierdzeniu/sprawdzeniu nie jest to w ogóle
> odnotowywane gdziekolwiek na stronie bądź w historii. Już lepiej
> zamiast siedzieć i zmieniać żółte paski na białe poklikać sobie w
> "losuj stronę" i szukać czegoś do poprawy. Obecna propozycja to krok
> do przodu, jednak moim zdaniem, tak jak pisze szwedzki, najlepiej
> byłoby połączyć to z systemem wersji stabilnych.
>
> Yarl

Ja się zgadzam ze słowami przedpiśćców. Jeśli można przyjąć
oprogramowanie, które działałoby tylko częściowo to myślę, że
powinniśmy to zrobić. Już w wersji angielskiej niech będzie na
początku, bo przy tej ilości rąk do pracy wersja niemiecka mogłaby
pogrążyć adminów, na początku nawet nie musimy przycisków rozdawać
(nie znam sytuacji dobrze), po prostu niech już będzie ta wersja.

Pozdrawiam,
Karol007