[Wikipl-l] Odp: Sprzeczne artyku�y.

Wikipedysta Lajsikonik mieclawii w wp.pl
Wto, 9 Wrz 2008, 15:44:46 UTC

Wcale nie są sprzeczne, Dębowce leżą nieco na północ od Brodek,
wystarczy sprawdzić na mapie:
http://mapa.szukacz.pl/?n=52.060139&e=21.935361&z=3&t=Brodki&m=Brodki

Przed wstawieniem {{ek}} sprawdzaj proszę jeszcze bazę TERYT:
http://www.stat.gov.pl/broker/access/performSearch.jspa?searchString=Wodynie&level=gmi&wojewodztwo=&powiat=&gmina=&miejscowosc=&advanced=false
kliknij na "Wodynie" a dostaniesz spis miejscowości w tej gminie.

Wyrzuciłem też ewidentne bzdury z artykułu który edytowałeś (Dębowce):
"Rozżutnik Kamieniec"?? Czemu tego nie usunąłeś?

Lajsikonik