[Wikipl-l] Nudny temat

Dorożyński Janusz dorozynskij w poczta.onet.pl
Nie, 30 Mar 2008, 13:37:23 UTC

Po raz kolejny natknąłem się na pełne bezterminowe zabezpieczenie stron w
przestrzeni Wikipedia: [[Wikipedia:Opis licencji grafik]] i
[[Wikipedia:Książki]]. Tę ostatnią zabezpieczył Polimerek chwilę po tym, jak
wprowadził ustalenia z tej listy dotyczące treści. Ustalenia nie dotyczyły
kwestii zabezpieczenia, a Polimerek skorzystał z prawa do jednoosobowego i
bez konsultacji podejmowania takich decyzji.

A dla pierwszej wymienionej w ogóle nie ma informacji, kto, kiedy i dlaczego
zabezpieczył. Strona ta w jednym miejscu jest niejasna, zwłaszcza dla
nowicjuszy, ale nie tylko i chciałem to poprawić. Niestety.

Uważam to - że w przestrzeni meta - za istotne naruszenie zasady ŚMS.

Na razie tylko to zgłaszam, choć jak sytuacja będzie narastać, zwłaszcza
wobec przestrzeni meta (a na to wygląda), to napiszę więcej.

	Pzdr., Janusz "Ency" Dorożyński