[Wikipl-l] Fwd: Niewidomy a Wikipedia

Przykuta przykuta w o2.pl
Pią, 14 Mar 2008, 10:32:24 UTC

Pamiętacie dyskusję, jaką kiedyś tu toczyliśmy, co do wielkości czcionek? Pewne problemy są też dla osób niewidomych, korzystających z programów czytających. Podrzucam post, jaki otrzymałem od wikipedystki Łeba z prostym testem jaki przeprowadzony był wśród osób z dysfunkcją wzroku przez dr Dariusza Mikułowskiego, pracownika Instytutu Informatyki Akademii Podlaskiej.

Proszę zwróćcie uwagę na pkt. 3

przykuta

P.S. To chyba pierwszy taki test naszej wiki. Proszę o powstrzymanie się ze złośliwymi uwagami, gdyby kogoś naszło. (dr Mikułowski jest również osobom niewidomą, więc także sam wykonywał test). Poproszę Łebę, aby podziękowała za ten test - chyba nie ma jej na tej liście.