[Wikipl-l] Boty

szwedzki suidisz w gmail.com
Śro, 9 Sty 2008, 16:34:37 UTC

Sytuacja wygląda tak:

- tsca nie ma czasu
- mamy 2 aktywnych biurokratów
- spośród których żaden nie ma zielonego pojęcia o botach, ich
oprogramowaniu i zasadach działania
- wśród botów panuje burdel, mamy rozliczne boty dodające pojedyncze interwiki,
które zaśmiecają stronę dyskusji
- i tony zgłoszeń
- trzeba coś z tym zrobić
- zamknąłem stronę ze zgłoszeniami do czasy wypracowania nowych zasad
- i mam taką propozycję, żeby zgłosiły się trzy osoby spośród
wikipedystów specjalizujących się w botach
- obejrzały ten burdel i wytypowały boty do zdeflagowania (nieaktywne
i dodające zbyt mało interwiki)
- następnie opiniowały prośby o flagę bota (co nie zajmie im dużo
czasu)
- dzięki czemu biurokraci będą mieli czyste sumienie
- no i czekam na uwagi
- i pozdrawiam

szw.