[Wikipl-l] Czy medale są bez skazy ?

Kpjas kpj w gower.pl
Nie, 27 Kwi 2008, 05:53:17 UTC

2008/4/27 Tomasz Ganicz <@>:

>  >  wykładu ujawnił, że jest, jak i ja, przeciwnikiem medali, podał ciekawy
>  >  argument. Wiele artykułów medalowych jest za długich.
>  >

>  Zgadzam się. W Wikipedii-en odbierano status medalowy "za przegadanie
>  tematu". U nas jak dotąd nie było takiego przypadku - a nawet na
>  odwrót - często, krótkie, zwarte i bardzo dobre z encyklopedycznego
>  punktu widzenia artykuły przepadają w medalach bo rzekomo "nie
>  wyczerpują tematu".
Antidotum na za długie arty (które mnie osobiście nie przeszkadzają o
ile mają wzorowe streszczenia w 1. akapicie) są:

* sekcje z szablonikiem {{Main}}
* i "medale tematyczne" (których u nas jeszcze nie ma) takie jak na

WP-En Wikipedia:Featured topics
http://en.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Featured_topics

są też na:
WP-Fr http://fr.wikipedia.org/wiki/Wikip%C3%A9dia:Th%C3%A8mes_de_qualit%C3%A9