[Wikipl-l] Ogłoszenie - panel w Toruniu

Dorożyński Janusz dorozynskij w wampnm.webd.pl
Nie, 27 Kwi 2008, 05:49:09 UTC

/
| Link do treści wpisanej w rubryce "rektor" był automatycznie ustawiony
| w infoboksie, więc próby wpisania do niej dwóch nazwisk rozdzielonych
| To linkowanie było kilkakrotnie usuwane i przywracane, usunąłem je
| ponownie. Niestety obawiam się, że dzięki niemu zamiast przesłania
| "Edytowanie Wikipedii jest łatwe! Zobaczcie sami! " nadaliśmy nieco
| inny sygnał :-(

Na temat infoboksów już we Wrocławiu była mowa, a i później tu, że to
instrument bardzo zaawansowany i być może odpychający zwykłych ludzi.
Wniosek jeden - absolutnie nie popularyzować Wikipedii pokazując edycję w
infoboksach. :-)

	Pzdr., Janusz "Ency" Dorożyński