[Wikipl-l] FW: Prosba

Dorożyński Janusz dorozynskij w wampnm.webd.pl
Sob, 26 Kwi 2008, 21:31:32 UTC

/
| Brawo Szwedzki, szkoda, że tak późno.

A ja mam wrażenie, że kolega Szwedzki zapragnął tej kolejnej "fuchy" tylko
po to, aby wykluczać z listy - a w zasadzie tylko wykluczyć w jednostkowym
przypadku Wikikrytyka, Choć kto wie co będzie dalej i kto będzie następny,
skoro nie uznał za potrzebne cokolwiek o tym, jaką będzie stosował politykę,
powiedzieć. Sądząc po tym jednostkowym przypadku, będzie to polityka
wykluczania po cichu i bez jawnego pytania kogokolwiek o opinię. Oczywiście
polityka taka jest skuteczna. A czy zasługuje na brawa, to inna inszość.
Według mnie - nie. Też dlatego, że jest ostentacyjnym lekceważeniem
uczestników tej listy i traktowaniem ich faktycznie jako trzody. Mnie
osobiście z taką polityką jest nie po drodze.

Co do zaś przypadku Wikikrytyka, to mnie nie przeszkadzał, poza ostatnim
przypadkiem w ogóle nie brałem udziału w jego wątkach. Były faktycznie
bardzo absorbujące uwagę, ale nie było obowiązku dyskutowania z nim. Mógł
być oczywiście postrzegany jako uciążliwy, ale nikogo nie obrażał. Ponadto
zawsze można sobie zaaplikować filtr w swoim czytniku.

	Janusz "Ency" Dorożyński