[Wikipl-l] szukaj

Adam Dziura adziura w gmail.com
Czw, 24 Kwi 2008, 14:39:45 UTC

Dnia 24-04-2008 o 16:35:25 Picus viridis <picus-viridis w o2.pl> napisał(a):

> Kolejny debilizm. Jak to wyłączyć?

Jak wyłączyć nie wiem, ale już kiedyś chciałem włączyć to autouzupełnianie
domyślnie ;) Ale wstawiłem tylko gadżeta.
A dlaczego to jest dobre? Tak sobie myślę, że to spowoduje mniejszą liczbę
błędnych nowych wpisów do Wikipedii (artykuły o błędnych nazwach -
literówki). I czasami jest wygodniej wpisać tam coś czego się poszukuję
(ja tak czasami poszukuję Wikipedia:* Mediawiki:* :)

--
Pozdrowienia, Adam Dziura | http://adas.jogger.pl |
http://wikipedystyczny.blox.pl