[Wikipl-l] Okres karencji dla substubów

Karol kamikaze007 w tlen.pl
Czw, 24 Kwi 2008, 08:46:44 UTC

Dnia 24 kwietnia 2008 7:56 margoz w poczta.onet.pl napisał(a):

> A zerknijcie na to, co pisałem w kawiarence:
> http://tiny.pl/ng5f
> Beau potwierdził, że zrobienie szablonu ek z parametrem czasowym jest możliwe.
>
> Margoz

Ja jestem za takim rozwiązaniem. można ustalić różny czas dla różnych
standardów haseł i wg tego mielibyśmy podział  na różne kategorie a po
upływie tego czasu automatycznie do ek arty by przechodziły z
odpowiednią informacją oczywiście. Wedy w razie dalszych wątpliwości
(czy to w czasie odliczania czy po) można art wycofać z eka i dać do
poczekalni SDU - różne mogą być drogi takiego artykułu, a co
najważniejsze nie będzie przy tym większej roby poza zapamiętaniem
nazw parametrów. Margoz w wypowiedzi z linku powyżej wspominał o
różnych szablonach ek, ale można zrobić jeden z wywołaniami {{ek|12}},
{{ek|24}}, {{ek|48}}, {{ek|week}} no i oczywiście możliwość komentarzu
można zostawić, choć część będzie rodzaj eka spełniał. Mniejsza ilość
takich szablonów to potencjalnie mniejszy bałagan w kategoriach
szablonów i łatwiej się czegokolwiek doszukać:)

Pozdrawiam,
Karol007