[Wikipl-l] Absurdy polskiej kultury - akcja Histmag.org

Kamil "Gardomir" Janicki gardomir w o2.pl
Wto, 22 Kwi 2008, 14:36:39 UTC

Qblik pisze:
> Gardomir:
> Z mojego punktu widzenia problem polega na tym, że organizując tę
> akcję wydajesz się traktować ją również jako środek marketingowy
> propagujący histmaga. Wnoszę to z następujących komentarzy z Twoich
> pierwszych postów:
>
> "Zapraszam więc do komentowania, zostawiania uwag itd."

Każda akcja aby odnieść skutek, musi mieć wsparcie czytelników. Co
dziwnego w takim apelu?

> "Zapraszam do lektury i komentowania naszego nowego artykułu"

jak wyżej.
> "Liczymy na większy odzew i przynajmniej 10 000 czytelników."

Oceniam po przeciętnej liczbie odwiedzin na Histmagu. Potencjalny target
i jego wielkość to ważna informacja chyba i dla mnie i dla czytelników
tej listy.
> O ile nie mam nic przeciwko czytaniu samego artykułu (przeczytałem z
> przyjemnością), to ze względu na poruszone przez Polimerka sprawy
> osobiście nie zamierzam nic na Waszym wortalu komentować ani zostawiać
> tam żadnych uwag. Innymi słowy moim zdaniem zasady na jakich działa
> Wasz wortal zdecydowanie zmniejszają skuteczność i znaczenie
> prowadzonej przez Was akcji.
>
> Pozdrawiam.
>
> Qblik

Wybacz, ale Twoje argumenty wydaja mi się trochę śmieszne. Histmag
istnieje od 6 lat, to wortal o ustabilizowanej pozycji i jeden artykuł
mniej czy więcej raczej nic w jego sytuacji nie zmieni. Oczywiście
możesz się doszukiwać wszędzie teorii spiskowych. Mam jednak nadzieję,
że inni czytelnicy jednak nie są fanami przenoszenia realiów z książek i
filmów do rzeczywistości. Tyle.

Kamil Janicki.