[Wikipl-l] Bezsensowne reverty

PMG pmgpmg w wp.pl
Wto, 22 Kwi 2008, 11:30:52 UTC

> Moja propozycja: jeśli ktoś robi rewert, a nie jest pewien, czy nie
> usuwa czegoś istotnego, może warto zostawić linka do diffa w dyskusji?

Teoretycznie piękne - praktycznie bezsensowne. Do dyskusji haseł i tak
nikt nie zagląda w większości, a jak ktoś ma w obserwowanych hasło to i
tak zauważy zmiany.

Poza tym - istnieją kategorie które są o wiele bardziej potrzebne (np.
Kategoria:Artykuły do zintegrowania) a i tak nie są
wykorzystywane/sprzątane. Spodziewasz się że ktoś będzie zaglądał do
takich dyskusji jak tej z twojego pomysłu i poprawiał coś ?

Myśle że wątpie.

PMG

Zakopane jazzową stolicą Polski!
Odwiedź United Europe Jazz Festiwal - WWW.ue-jazz-festival.pl
Kliknij: http://klik.wp.pl/?adr=www.ue-jazz-festival.pl&sid=318