[Wikipl-l] Bezsensowne reverty

Wojciech Muła wm w mahajana.net
Wto, 22 Kwi 2008, 07:24:39 UTC

Rzadko przeglądam historię zmian artykułów w których maczałem
klawiaturę, ale zdarza się.  I dziś trafiłem na taki oto rewert:
http://pl.wikipedia.org/w/index.php?title=Stronicowanie_pami%C4%99ci&diff=next&oldid=7160583

Oczywiście można dyskutować, czy wszystkie informacje wprowadzone
przez IP-ka powinny się tam znaleźć, czy stylistycznie pasują do
reszty, niemniej wpisał wartościowe informacje/uwagi.

I oczywiście rewert bez podania przyczyny -- "BO TAK!".
Nie chcę nawet myśleć ile mogło być podobnych rewertów,
ile dobrych kawałków poszło w pizdu i ilu autorów się
zniechęciło.

w.