[Wikipl-l] Absurdy polskiej kultury - akcja Histmag.org

Kamil "Gardomir" Janicki gardomir w o2.pl
Pon, 21 Kwi 2008, 15:42:47 UTC

Nasz wortal jest przedsięwzięciem mającym na celu propagowanie historii
i kultury, ale zarazem komercyjnym środkiem przekazu. Dlatego wątpię w
możliwość przejścia na wolną licencję. Przy tym, jestem jedynie
szeregowym członkiem redakcji. Przekaże Twojego maila do naczelnego.

Tymczasem wszystkich zainteresowanych zapraszam do lektury i
komentowania naszego nowego artykułu:

http://histmag.org/?id=1767

Przy jego tworzeniu wzięło udział wielu Wikipedystów, a sam cel jest
identyczny. Tyle, że liczymy na większy odzew i przynajmniej 10 000
czytelników. Myślę, że warto rzucić okiem :).