[Wikipl-l] Jak się komunikujemy

Marcin Cieslak saper w system.pl
Czw, 17 Kwi 2008, 19:35:09 UTC

Przykuta wrote:

> - dobrze byłoby wiedzieć jak faktycznie skuteczniej się powiadamiać o
> ważnych sprawach. To tylko wstępny sondaż, ale na jego podstawie
> będzie można znaleźć słabe punkty, jeśli chodzi o komunikację między
> nami. Dlatego proszę o wpisy na tę stronę. Zobaczymy, jak to z nami
> jest.

Brakuje mi w spisie listy stowarzyszenia. Dla mnie to jest duplikat tej
listy. (Wiem, wiem, wiem... że to różne podmioty) Ale jednak tak jest.

Od czasu kiedy poziom wikiholizmu bardzo mi się obniżył, przyzwyczajam
się do roli sporadycznego edytora. Z tego powodu uważam, że jedno źródło
informacji zdecydowanie wystarczy, bardzo dużo tego nie jest.
Być może niniejsza lista w zupełności wystarczyłaby do powiadamiania
(można zrobić na nią np. cotygodniowy digest z WP:TO).

Dla mnie ważne jest, żeby nowe rzeczy dało się czytać przez newsy i było
archiwum (używam do tego gmane.org). Lista wiki tam jest, stowarzyszenia
  - nie jest.

--Marcin