[Wikipl-l] "Więcej kobiety w sieci" - notka w Przekroju

szwedzki suidisz w gmail.com
Czw, 10 Kwi 2008, 19:18:11 UTC

2008-04-10 (21:13:02) Dorożyński Janusz wrote:

> Natomiast mam pewne obawy, czy z punktu swojego niedawno odkrytego
> postrzegania świata będą chciały/mogły zaakceptować przewodników zamiast
> przewodniczek.
> (...)
> Sam projekt "Gender Studies" też budzi moje wątpliwości. Co ciekawe chyba
> nie budzi wątpliwości u innych, zwłaszcza tych, od których niedawno
> dowiedziałem się, że Wikipedia to przedsięwzięcie fundamentalistyczne.
> (...)
> Tyle że to przykrywka dla misji. Misji innej niż ma Wikipedia
> [...]

Gender studies to normalne, interdyscyplinarne studia akademickie,
zachowujące rygory naukowości, prowadzone przez ludzi z tytułami
naukowymi, z tradycją sięgającą już ponad 30 lat (w Polsce - rzecz
jasna - krótszą). Ja rozumiem, że komuś się może nie podobać kierunek,
w jakim się świat rozwija, ale to nie jest powód, żeby przyklejac
takie etykietki.

szw.