[Wikipl-l] Poczekalnia SdU -Apel :)

Maciej Dobrut fafuk57 w googlemail.com
Czw, 10 Kwi 2008, 18:47:54 UTC

Bardzo rzadko tam (do Poczekalni) zagladam, bo nie mam czasu, ale te
kilka razy ktore trafilem,  niestety troche pogorszylo mi nastroj-
przynajmniej 15% (moze nawet 20%) trafiajacych tam art jest
zdecydowanie ency, a zarzuty dotycza formy lub braku zrodel. I co
robimy- dyskutujemy- dyskusje rozrastaja sie zykle w takich wypadkach
do rozmiarow 2-3 krotnie wiekszych niz sam art. Proponuje by kazdy
dyskutujacy/glosujacy tam w sprawie art o typie "nieency+forma"
(zwykle prawdziwe zarzuty dotycza niemal wylacznie formy) lub "brak
zrodel" (w sytuacjach gdy takie mozna szybko za pomoca google znalesc)
poprawil przynajmniej 1 taki art na kilka oddanych przez siebie
glosow/glosow w dyskusji. Ja przynajmniej staram sie tak robic (choc
prawie tam nie bywam). Nie wspomne (wspomne jednak :) ) juz o Roo,
ktory (jako przeciwnik poczekalni :) ) odwala tam kupe swietnej roboty
poprawiajac na prawde duzo art. Niestety jego ciagle apele o to, zeby
nie dyskutowac na takimi przypadkami, a poprawiac - trafiaja w
proznie- co mozna zobaczyc na przykladzie kilku art ktore sa dzis w
poczekalni. Przeciezto bez sensu- Adamt ma tez wystarczajaco duzo
pracy (czasem stresujacej) ze sprawami formalnymi. Apeluje wiec- mniej
dyskusji, a wiecej poprawiania!
Pozdrawiam...
Vuvar1