[Wikipl-l] "Więcej kobiety w sieci" - notka w Przekroju

PMG pmgpmg w wp.pl
Czw, 10 Kwi 2008, 13:21:30 UTC

Dnia 10-04-2008 o godz. 14:35 picus-viridis napisał(a):

> Już mamy jedną feministkę -
> http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedysta:Fabiola79
>
> Picus viridis

Fakt fakt.

"Jestem feministką - podobnie jak każda normalna kobieta. Jestem
lesbijką - podobnie jak większość kobiet." ciekawych rzeczy sie można
dowiedzieć na stronach użytkowników.

PMG

SALON URODY! Najnowsze kosmetyki, zabiegi, konsultacje! TARGOWE
SUPERCENY.Gosia Andrzejewicz i Kabaret OTTO. Przyjdź koniecznie!
19-20 kwietnia EXPO XXI, Prądzyńskiego 12/14
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fcorto.www.wp.pl%2Fas%2Fsalon.html&sid=308