[Wikipl-l] Odp: "Więcej kobiety w sieci" - notka w Przekroju

PMG pmgpmg w wp.pl
Czw, 10 Kwi 2008, 12:46:26 UTC

> "Feministki chcą walczyć z dyskryminacją płci w internetowej
> encyklopedii. W Wikipedii powinno być więcej takich haseł jak
> feministyczna teoria literatury

Jak będzie odpowiednio uźródłowiona to czemu nie. Alee....

>i sztuki,

a czym się charakteryzuje feministyczna teoria sztuki ? I pytanie - czy
wtedy szowinistyczną/inną teorię sztuki też powinniśmy akceptować ? To
jest nawet niezłe pytanie. Jak równość to równość.

>sztuka kobiet

Rozumiem ze "sztuka mężczyzn" automatycznie też powstanie ?

>czy kapturek dopochwowy -

niech piszą. Filip em chyba będzie mógł pomóc w jakichś drobniejszych
rzeczach bo on się specjalizuje w hasłach medycznych

>mówią pracownicy gender studies przy Polskiej Akademii
> Nauk, czyli studiów na temat tożsamości płci. Pomysłodawcy chcą też
> standardów antydyskryminacyjnych w Wikipedii. Dzięki akcji ma być więcej
> kobiet wikipedystek - mil"

Ja chce więcej kobiet. Wprawdzie to mojej tematyki kobiety to nie
zaglądają ale samą idee popieram. Tak samo jak zwiększenia liczby
facetów-wikipedystów.

Aha - pytanie. Standardy antydyskryminacyjne ? Przecież już zostały
wprowdzone. Link Wikipedystka:XXX działa tak samo jak Wikipedysta:YYY.
Poza tym to nie wiem co "pracownicy gender studies" mogliby chcieć. No
chyba że faktycznie kobiety czują się na wiki dyskryminowane. Ale jakoś
tego nie widziałem.

PMG

Cracow Screen Festival (CSF) Kraków, 2-4 maja 2008
Koncerty oraz sztuka videografii w przestrzeni miejskiej!
Bryan Ferry, Underworld, The Raveonettes, Mattafix
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fcorto.www.wp.pl%2Fas%2Fkrakow_festiwal.html&sid=307