[Wikipl-l] Czy wiesz i debilny proma aprilis

Michal Rosa michal.rosa w gmail.com
Wto, 1 Kwi 2008, 21:27:05 UTC

On 4/2/08, Robert Drózd <robdrein w poczta.onet.pl> wrote:
> Witam,
>
>  Dnia 1 kwietnia 2008 Michal Rosa napisał:
>

>  > Bezpośrednim natchnieniem do tego hasła był primaaprilisowy dowcip
>  > który pojawił się w zeszłym roku na en Wiki -
>  > http://en.wikipedia.org/wiki/George_Washington_%28inventor%29 - też
>  > byś się dał nabrać?
>

> Brwi mi się uniosły bardzo wysoko.
>
>  Naprawdę nie widzisz różnicy?!
>
>  George Washington (inventor) jest postacią REALNĄ. Artykuł na temat
>  tej REALNEJ postaci został napisany wiele dni wcześniej, a dostał
> [...]

Powiedziałem, że chodzi o natchnienie, w tym przypadku o dowcip na
temat kogoś o znanym nazwisku.

>  Następnie 1 kwietnia wstawiono go na stronę główną po to, aby ludziom
>  z powodu takiego nazwiska WYDAWAŁO SIĘ że jest to hoax.
>

>  Ty zrobiłeś coś dokładnie odwrotnego - Ty po prostu napisałeś hoaxa.

Po raz kolejny i ostatni - nie "hoaxa" ale dowcip primaaprilisowy,
różnicę też już wyjaśniałem.

--
Michal "roo72" Rosa