[Wikipl-l] Czy wiesz i debilny proma aprilis

Gemma studio w gemma.edu.pl
Wto, 1 Kwi 2008, 14:10:01 UTC

> Oversight ma prawo usuwac edycje z historii tak, ze nawet admini ich
> nie widza. On sam nie moze tez cofnac swych zmian (choc widzi
> zoversightowane edycje)- musi poprosic developera. Na wiki jest 20
> oversightow wiekszosc na en: wiki. Na polskiej brak :). Pozdrawiam...
> Vuvar1

Czy funkcja oversighta zostala powołana właśnie do takich drobnych wygłupów?
Czy też może jednak do poważniejszych spraw? Wydaje mi się, że tak poważne
rzeczy, jak czynności oversightów, powinny być absolutną skrajnością.

Albo to jest wolna encyklopedia, albo "wolna inaczej".

Beno