[Wikipl-l] Głosowania na medalowe grafiki

Piotr PMG Gackowski pmgpmg w wp.pl
Wto, 30 Paź 2007, 17:15:59 UTC

Siedzę i z nudów mało co nie growluje i nasunęło mi to pomysł.

na pl.wiki gdy podczas głosowania w grafikach na medal pojawia się
wyedytowana wersja to w sumie nie wiem czy głosuje sie za podstawową czy za
poprawioną

http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Grafika_na_medal_-_propozycje/Robert_Pl%C4%85skowski_-_growl

może zrobić tak że jeżeli pokazuje się wersja poprawiona to uruchamiane
byłoby drugie głosowanie zaraz poniżej, tak jak jest na commons ? Ten growl
jest najlepszym przykładem - jedni mówią ze to jest medalowe a tamto nie,
drudzy że tamto jest lepsze a to nie, a jeszcze inni twierdzą ze oba są do
kitu (a jeszcze inni oddali głos i już tam nie zajrzą). Dlatego moja
propozycja jest taka aby robić tak jak na commons.

http://commons.wikimedia.org/wiki/Commons:Featured_picture_candidates/Image:Le_Grand_Heron.jpg
http://commons.wikimedia.org/wiki/Commons:Featured_picture_candidates/Image:EM_Spectrum_Properties.svg

Jakieś uwagi co do tego ?

PMG