[Wikipl-l] Ostatnie zmiany a historia edycji

Marcin Floryan marcin.floryan w gmail.com
Pon, 29 Paź 2007, 20:29:12 UTC

OK, oczywiście, ale tam właśnie brakuje mi tych wszystkich opcji, które są
dostępne w "ostatnich zmianach". W wielu przypadkach ta lista pokazuje
ostatnie działania botów, które nijak mają się do merytorycznych zmian w
treści artykułu. Oczywiście mam wiele artykułów w obserwowanych, ale to też
nie pomaga, żeby nadrobić kilka miesięcy mniejszej aktywności ;-)

Pozdrawiam.

On 29/10/2007, Adam Dodek Michalik <@gmail.com> wrote:

> "Ostatnie
> przeoczyłem?