[Wikipl-l] Reksiu po raz kolejny

Tomasz Ganicz polimerek w gmail.com
Pon, 29 Paź 2007, 13:51:03 UTC

29-10-07, Michal Rosa <michal.rosa w gmail.com> napisał(a):

> Szkoda tylko, że KA nie zareagowało na to złamanie zasad.  Napisano:
> 1. Nakaz podawania źródeł do każdego nowego hasła, zgodnie z zasadą
> weryfikowalności, pod groźbą 24-godzinnej blokady.
>
> W przynajmniej dwóch stworzonych przez niego hasła źródła nie były
> podane i skłamał co do faktów - nie został zablokowany na 24h.

No to trzeba było to zgłosić. Ja np: nie śledzę edycji Mathiasa.
Zwrócił się do mnie z jedną sprawą - to hasło o którym pisał było
jednak uźródłowione więc nie było podstaw do blokowania. Członkowie KA
nie chcą się osobiście bezpośrednio ładować w konflikty bo wtedy staną
się stroną w danym konflikcie. Każdy administrator jednak na podstawie
werdyktu KA może (a nawet powinien) odpowiednio zareagować.

--
Tomek "Polimerek" Ganicz
http://www.poli.toya.net.pl