[Wikipl-l] Reksiu po raz kolejny

Michal Rosa michal.rosa w gmail.com
Nie, 28 Paź 2007, 13:24:03 UTC

On 10/28/07, Robert Drózd <l> wrote:
> Witam,
>
> Oglądam tę dyskusję, masz Michale rację, że Mathiasrex nie przejmuje
> się uściślaniem zarzutów, które lekko w swoich artykułach rzuca.
>
> Choć nazywanie tego kłamstwem i oszustwem jest imho nie na miejscu,
> jeśli pisze "Jego osobę wiąże się z zabójstwem", to jest to
> dwuznaczne, ale śledztwo w tej sprawie i artykuły prasowe wiążą tę
> postać ze sprawą zabójstwa. Zabrakło jednego słowa. Czy to jest
> działanie celowe? Ty od razu zaczynasz oskarżenia, inni jak wynika z
> dyskusji tego wikipedysty - rozmawiają.

Ja też rozmawiałem, a to jest działanie celowe, przeczytaj choćby
email Polimerka.

> Pomysł blokowania (na stałe jak rozumiem) człowieka, który ma 50
> tysięcy edycji i wielki wkład w hasła historyczne uważam za
> absurdalny, nawet jeśli część jego edycji wymaga poprawy. Wyrzucić tak

To nie jest kwestia "kontrowersyjności", to jest kwestia uciążliwych,
ciągłych i umyślnych przekłamań.  Argument o 50 tys edycji to jedyny
argument w kółko używany przez samego Reksia - z tych 50 tys edycji
ponad połowa to poprawianie własnych literówek, warto samemu
sprawdzić.

> wszystkich kontrowersyjnych (nie zapomnijcie o Roo), a wikipedię będą
> ipki redagowały...

Co takiego w moich edycjach jest kontrowersyjne co wymaga dodawania
źródeł i poprawiania POV?

> Mathiasrex to taki średniowieczny rycerz, za którym powinni iść dwaj
> giermkowie i kończyć robotę np. dobijać rannych. Sami giermkowie
> jednak wojen nie wygrywali.

Ta, taki średniowieczny rycerz który bije na lewo i prawo nie patrząc
się czy bije swoich, wroga, winnych czy niewinnych, super porównanie.

> Może zamiast krytykowania, że jakimś zdaniu jest POV lub brak źródła,
> ktoś, komu na tym zależy zechce zająć się przeglądaniem jego edycji i
> pilnowaniem, aby wszystko było w porządku?

No rzeczywiście, to jest najlepsze rozwiązanie - ignorowania faktu, że
na Wikipedii działa osoba która umyślne łamie podstawowe zasady i
tylko chodzić i po niej poprawiać bo ona w końcu ma dużo edycji choć
nie kończy roboty i trzeba za nią poprawiać.  Przy okazji proponuję
odblokować Naszego i Xcora oraz innej jego pacynki - w końcu też po
nim można chodzić i poprawiać.

--
Michal "roo72" Rosa