[Wikipl-l] Reksiu po raz kolejny

Michal Rosa michal.rosa w gmail.com
Nie, 28 Paź 2007, 12:13:40 UTC

On 10/28/07, Holek <> wrote:

> To co? Blokujemy?

Przecież nie wolno.  Najpierw należy rozpocząć merytoryczną dyskusję z
tą osobą, pokazać mu na przykładach jego błędne edycje (po raz
kolejny), poprosić o poprawę (po raz kolejny) i oczekiwać na rezultaty
(będą żadne).  Po ewentualnej blokadzie, wszyscy admini zostaną
zaspamowani emailami od Reksia o tym jakim on jest dobrym edytorem
który ma na koncie prawie najwięcej edycji na Wikipedii po czym
zostanie od przez innego administratora odblokowany, a pierwszy admin
trafi do KA za niesłuszną blokadę (zgaduję, prawdziwy przebieg
wydarzeń może być nieco inny).

Piszmy dalej encyklopedię z takimi współpracownikami.

--
Michal "roo72" Rosa