[Wikipl-l] Boty archwizujące

Piotr PMG Gackowski pmgpmg w wp.pl
Pią, 26 Paź 2007, 18:30:34 UTC

Witam

Sprawa jest powazna, bo z tego co widziałem rozeszło się to po różnych
wikipediach.

Swego czasu Ludmiła napisała coś takiego
http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedysta:Belissarius/Instrukcja
ja dodałem część o botach archwizujących. Po chwili ABS zwrócił mi uwagę na
to że to może łamać licencję i jest niezgodne z
http://pl.wikipedia.org/wiki/Pomoc:Zmiana_nazwy_strony#R.C4.99czne_przenoszenie_stron

Dlatego pytam na forum - jest to zgodne z licencją czy nie ?

Sam używam takiej archwizacji i wprowadziłem ją na projekcie Militaria
(który wcześniej miał stronę dyskusji przekraczającą często 100 k i przyznam
że jestem zadowolony. Bot może nie jest puszczany zbyt często ale sądze ze
to jest do dopracowania. Dlatego chciałem spytać czy tak można robić i czy
takie postępowanie jest zalecane.

PMG