[Wikipl-l] Wieje nuda ...

Przykuta przykuta w o2.pl
Wto, 23 Paź 2007, 23:03:25 UTC

> Należy odróżnić nieencyklopedyczną formę i przedmiot hasła. Te trzy
> ostatnie zostały zgłoszone właśnie z powodu formy (a według zasad SDU
> głosujemy nad bieżącą formą hasła - może to jest złe? może trzeba
> oddzielić te dwa rodzaje zgłoszeń?)

Mamy w Wikipedii kilku archeologów, którzy hasłem malarstwo wazowe mogliby się zająć - wystarczy poprosić o jego poprawienie. Może nikt z nich tego hasła po prostu nie dostrzegł.

Po to mamy wikiprojekty, by zauważone problematyczne hasła - np. do dopracowania z obecnej formy tam zgłaszać. Owszem, odpowiedź może być, że lepiej usunąć i napisać od nowa, ale niekoniecznie.

przykuta