[Wikipl-l] WikiProjektHistoria

PMG pmgpmg w wp.pl
Sob, 20 Paź 2007, 14:46:21 UTC

> zapisane o potwierdzenie uczestnictwa w Wikiprojekcie.
> Czystkę taką rok temu zrobiłem w wikiprojekcie historycznym. No ale jaki
> efekt był każdy widzi. Sam zresztą jeszcze przez jakiś czas na wiki
> czasu mieć nie będę. Pozdrawiam, Gardek
W militarnym "uzgodniliśmy" że czystka będzie robiona co kwartał. Ktoś
musi przysiąść i odświeżyć listę na historycznym. Jeżeli nie bedzie
ruszona do dziś koło północy to ja mogę zrobić odświeżenie historycznej
listy na modłę militarnej. Oby obyło się bez takich sensacji tym razem.

Generalnie nie wiem jak inne projekty ale w porównaniu do militarów
historia nie żyje. Może z tego powodu czasem na militaria trafiaja
teksty typowo historyczne - bo tam sie coś dzieje. Ale do tego trzeba
"masy krytycznej" złożonej z (na oko) 4-5 użytkowników działających w
projekcie - np. chociażby odpowiadających na pytania, albo proponujących
jakieś zmiany, albo jakieś inne propozycje albo jeszcze coś.

PMG

Paul Oakenfold - najdroższy DJ świata
już 7 grudnia wystąpi w Hali Stulecia we Wrocławiu.
Zobacz więcej:
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fcorto.www.wp.pl%2Fas%2Fgaleria.html&sid=61