[Wikipl-l] Cisza wyborcza - akcja CISZA

Paweł Zienowicz pawel.zienowicz w wp.pl
Pią, 19 Paź 2007, 15:02:46 UTC

Mam prośbę do Was, szczególnie do administratorów Wikipedii.

Jeśli będą naruszenia lub próby naruszenia ciszy wyborczej to proszę o
informację na grupę. Mogą mnie o to pytać i chciałbym być na czasie, a
nie chcę chować głowy w piasek tylko udzielić informacji, w miarę
możliwości rzetelnej. Możliwe, że zaistnieje potrzeba zrobienia
raportu z działalności w sprawie zapobieżenia naruszeniu ciszy
wyborczej, więc jeśli ktoś podejmie jakieś akcje związane z akcją
CISZA to również proszę o informację na grupę. Raport może się przydać
do nagłośnienia, że dbamy o przestrzeganie prawa, itp.

Wysłanie informacji na grupę ma tę zaletę, że zostawia ślad i wymaga
przemyślenia tego co się pisze. IRC jest ulotne.

Dla oponentów wyjaśniam, że nie jestem rzecznikiem Wikipedii, ale
jeśli jakiś dziennikarz będzie chciał dowiedzieć się czegoś
konkretnego, to znając życie zadzwoni do mnie. A wtedy mogę udzielić
mu prywatnie informacji, o ile będę pewien faktów. Jeśli jej nie
udzielę to napiszą lub powiedzą w mediach cokolwiek i będziemy się
wstydzić - chcę tego uniknąć.

--
Z poważaniem,

Paweł Zienowicz                         mailto:pawel.zienowicz w wp.pl