[Wikipl-l] Pomysł na rewolucję

Przykuta przykuta w o2.pl
Wto, 16 Paź 2007, 18:17:01 UTC

> Czy przypadkiem tego nie robi CatScan? Ja wiem, że nie zawsze działa
> itd., ale mimo wszystko - czy to nie to? :)
>
> Kangel

Niestety CatScan tego nie robi zwykłym użytkownikom, a nawet dla tych długo edytujących nie ma odpowiedniej/czytelnej instrukcji jak go używać. Gdyby była dobra instrukcja - linki do CatScana można by dawać do ogólnych kategorii - powiedzmy dwa szczebelki w dół od najbardziej ogólnych, albo i częściej - dużo na tym nie stracimy, ale instrukcja konieczna.

przykuta