[Wikipl-l] Odp: disambigR

Wikipedysta Lajsikonik mieclawii w wp.pl
Wto, 16 Paź 2007, 18:16:43 UTC

Dnia 16-10-2007 o godz. 18:20 Piotr PMG Gackowski napisał(a):

http://pl.wikipedia.org/w/index.php?title=Dyskusja_wikipedysty:Starscream&curid=1078527&diff=9893464&oldid=9886866

> Ja chciałbym wiedzieć jak to jest z tymi disambigR - stosować to czy
nie ?
> Bo czytałem ze należy - a teraz nagle ze niby "oszpecacz".
>
> PMG

Nie wiem jak przy okrętach, ale z wiosek wyrzucam jak tylko spotkam.
Argumenty podałem - choinka, oszpecacz, brak praktycznych korzyści z
umieszczenia, zamiast tego niechoinkowy i nieszpecący "zobacz też". A
disambigR tylko w hasłach bez nawiasu ujednoznaczniającego w nazwie,
typu: [[Racibórz]], [[Puławy]].

Lajsikonik

Wybierz najlepsze gry komputerowe i wygraj konsolę Nintendo Wii!
Imperatory7: http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fimperatory.wp.pl&sid=56