[Wikipl-l] Edytowanie Wikipedii to nie jest bułka z masłem

Paweł ppf9 w poczta.fm
Pon, 15 Paź 2007, 17:53:50 UTC

Kpjas wrote:
> [...]
> chirurgia dziecięca), ale nie znający "flaczków" Wikipedii, który
> chciałby sobie poedytować w takiej sekcji (z art. Atrezja przełyku)
>
> ----
> ==Klasyfikacja==
> [[Grafika:Atrezja.jpg||Najczęstsze typy malformacji
> tchawiczo-przełykowych<ref name=spitz/>. '''a)''' Atrezja przełyku z
> dystalną przetoką (86%) '''b)''' Izolowana atrezja bez przetoki (7%)
> '''c)''' H-kształtna przetoka tchawiczo-przełykowa (4%).|thumb|400px]]
> [[Grafika:TEF1.jpg|Przetoka przełykowo-tchwicza typu A w obrazie
> autopsyjnym; dziecko z wadami zmarło 3 godziny po

<Wyciete>

> Dostanie oczopląsu i zwątpi ?
>
> Czy jakieś wnioski wynikają z tego przykładu ?

Trzeba stworzyć w wiki edytor WYSIWYG, a nie zmuszanie laików do uczenia
się jakiegoś dziwacznego języka. Aż dziwne, że go nie stworzono do tej
pory. Jeśli się stworzy taki edytor który będzie przypominał jakiś
edytor tekstu w stylu OpenOffice, czy też MS Office(oczywiście z
mniejszymi możliwościami) to myślę, że powstawało by więcej haseł nie
związanych z Informatyką, a takich chyba jest najwięcej, choć głowy nie dam.

Wybierz najwiekszy absurd wyborczy!
Kliknij >>> http://link.interia.pl/f1c12