[Wikipl-l] Kontrowersje związane z osobą Aleksandra Kwaśniewskiego

Dorożyński Janusz dorozynskij w wampnm.webd.pl
Sob, 13 Paź 2007, 19:23:13 UTC

/

| zalogowania na Wikipedii
|
| Zastanawiam się jak to jest, że niewygodne artykuły lub edycje na
| temat pewnych polityków zostaną zawsze zaklasyfikowane jako "walka
| wyborcza" lub "polityczka".

Szwedzki pisał tylko o bieżącej chwili, a nie tak w ogóle. Z tego względu -
danej, konkretnej sytuacji - zdecydowanie go popieram, i uważam, że
najlepiej byłoby ten - przy okazji wyjątkowo kiepski art - przywrócić do
stanu sprzed wojny edycyjnej i zablokować dla wszystkich (w tym adminów) do
g. 20.00 21 października. Tyle że mamy takie małe ale: czy to jest możliwe -
KA nie ma takich możliwości nawet na wyraźny i popierany apel[1], ponadto
tak należałoby postąpić z każdym hasłem mającym kontekst wyborczy.

	Pzdr., Janusz "Ency" Dorożyński

[1] - Hm, życie zawsze jest bogatsze niż można to sobie wymyślić. Zerknąłem
na stronę KA i widzę, że w KA jest wniosek przeciwko Szwedzkiemu w danej
sprawie, czyli kwestię podano na tacy i KA może działać, tzn. zabezpieczyć
dowody w stanie sprzed spornej sytuacji. J"E"D