[Wikipl-l] Lista admińska

Dorożyński Janusz dorozynskij w wampnm.webd.pl
Czw, 11 Paź 2007, 16:14:52 UTC

/
| Wydaje mi się, że ...

warto być na tej liście, bo co jakiś czas można poczytać takie wiadomości na
liście. Ta zawiera wprawdzie fragmenty z sympatycznym ad personam, których
komentowanie przeze mnie byłoby niestosownym, ale Eteru jak go pamiętam
zawsze pisał nie często, ale za to klarownie i logicznie drążąc istotę
problemów. Podobnie zresztą udziela się Aegis :-) .

Nie chcę wątku odgrzewać moimi opiniami, więc ciekawi mnie, czy pomysł
Przykuty poparty przez Eteru wrzucania do przestrzeni publicznej streszczeń
ważniejszych kejsów z admlisty będzie miał miejsce i kiedy :-)) .

	Pzdr., Janusz "Ency" Dorożyński