[Wikipl-l] Odp: Pozwalacie na wandalizm!

Wikipedysta Lajsikonik mieclawii w wp.pl
Śro, 10 Paź 2007, 23:07:01 UTC

Witaj

Zostałeś zablokowany za co innego. Jeśli sądzisz, że obowiązkiem
administratora nakładającego blokadę jest pilnowanie haseł dla tego
użytkownika istotnych, to powinieneś wziąć coś ciężkiego i walnąć się
tym czymś parę razy w głowę.

Pozdrawiam

Lajsikonik

Dnia 10-10-2007 o godz. 23:15 GaneĹ� / Kkrystian napisał(a):

> Wy pozwalacie wikipedyście:Kuszi iść bezkarnie za WIELOKROTNE wandalizmy
> dokonywane od dość długiego czasu w artykule "Sathya Sai Baba".
Kuszi usuwał