[Wikipl-l] Kwestia checkuserów

szwedzki suidisz w gmail.com
Sob, 6 Paź 2007, 21:18:26 UTC

2007-10-06 (23:13:50) Dorożyński Janusz wrote:

> Jesteś w stanie zagwarantować, że kanały będą służyły tylko do celu w którym
> je powołano? Dwa znane mi przypadku z tajną listą adminów (ten drugi jest
> znany mi od dzisiaj) dowodzą, że nikt nie jest tego w stanie zgwarantować.

Skoro tak zgrabnie ominąłeś moją wypowiedź, uzasadniającą istnienie
wewnętrznej listy, to zdradź nam chociaż, jakie to przypadki.

Oczywiście na Twoje pytanie odpowiedź jest tak oczywista, że czuję się
lekko zażenowany, musząc Ci odpowiadać - nikt nie jest w stanie
zagwarantować. Z każdego narzędzia da się skorzystać w dobrym lub złym
celu. Istnienie zamkniętej wiki Komara i wewnętrznej listy admińskiej są
uzasadnione w stopniu wystarczającym a ryzyko, o którym piszesz - za
małe, żeby torpedować te kanały komunikacji. Albo coś się sprawdza,
albo nie.

szw.