[Wikipl-l] Kwestia checkuserów

Dorożyński Janusz dorozynskij w wampnm.webd.pl
Sob, 6 Paź 2007, 20:22:54 UTC

/
| W każdym bądź razie nie rozumiem oburzenia z powodu posiadania przez
| administratorów własnej listy, czy przez komitet własnej wiki.

A kto się oburza? Jeśli mnie masz w domyśle, to nic mi do obu tych for, ale
nie zgadzam się na ich tajność jako zasady. Tajność niekiedy, i do czasu,
może zaistnieć, ale tylko jako wyjątek i w ściśle określonych przypadkach.
Tobie nie, ale mnie "udało się" poznać ustrój, w którym dla dobra ogólnego
działano w wąskim kręgu i tajnie. I dlatego uważam - jawności tak dużo ile
się da. Ale to pogląd mało popularny - niestety.

	Pzdr., Janusz "Ency" Dorożyński