[Wikipl-l] commons i usuwanie grafik

Piotr "Derbeth" Kubowicz derbeth w wp.pl
Czw, 4 Paź 2007, 13:53:43 UTC

Dnia Thu, 04 Oct 2007 14:11:28 +0200, Cancre napisał(a):

> http://commons.wikimedia.org/wiki/Image:JBogoria.jpg
>
> Siebrand chce skasować tenże obrazek dlatego, że nie ma podanego źródła. Hm, chodzi mu o stronę, z której został skopiowany albo z jakiej książki został zeskanowany? Jakie to ma znaczenie, skoro obrazek jest PD-old? Na szczęscie mamy inną wersję tegoż obrazka, nawet ładniejszą, do którego nie można się doczepić w żadnym punkcie. To naprawdę powód do kasowania tej grafiki?

Wstawiłem do "source" tekst "see description". Powinno wystarczyć na bota.

W ogóle, zróbmy listę adminów Commons, którzy dopiekli nam swoją niekompetencją. Możemy im np. wstawić prośbę o opamiętanie i większą staranność na stronę dyskusji. Z 30 podpisami.

--
Piotr 'Derbeth' Kubowicz
Jabber id: derbeth w jabber.wp.pl

Wikisłownik to więcej niż słownik! Sprawdź: http://pl.wiktionary.org/