[Wikipl-l] Szablon {{Dopracować}}

Przykuta przykuta w o2.pl
Czw, 4 Paź 2007, 13:04:41 UTC

> Też mi się tak wydaje - znacznie mniej edycji - a lista haseł i tak
> się robi sama w odpowiedniej kategorii.  To "być może" to kiedyś ja
> dodałem do tego szablonu - bo na stronie do której ten szablon kieruje
> jest może z 5% wszystkich haseł oznakowanych tym szablonem.
>
> Przy okazji - ten szablon jest mocno nadużywany - w konkretnych
> przypadkach powinno się stosować inne, bardziej specyficzne szablony
> typu doWeryfikacji, POV, kontrowersja itd. i dopiero jak problem nie
> da się opisać tymi specyficznymi szablonami należy stosować
> "dopracować".

Te strony zbiorcze były wcześniej, zanim się pojawił szablon z możliwością |opisu co dopracować, ale na razie nikt nie przeniósł, przeczyścił tego, co wisi na stronie meta. Trzeba to po prostu przejrzeć i pousuwać z niej na początek hasła gdzie szablonu nie ma, a potem uwagi zamieścić w szablonie z tej strony meta. A na koniec podstronę skasować - podstrony robiłem ja, bo wisiały i linki i POVy i wszystko na jednej i dawno dawno temu się to strasznie przewijało. Teraz to relikt do przebudowy - zamiast usuwać można dać tam instrukcję co należy robić - jak wstawiać szablony itp.

przykuta