[Wikipl-l] Listy

Przykuta przykuta w o2.pl
Czw, 4 Paź 2007, 05:39:48 UTC

> Poczekalniowa prpozycja w sprawie listy językoznawców była taka.
> http://pl.wikipedia.org/wiki/Kategoria:Polscy_j%C4%99zykoznawcy
>
> Pamiętaj ze czerwony link dodany dokategorii nie edzie czerwonym linkiem
> tylko pustym tekstem z tylko kateorią.
>
> PMG

W tym przypadku to jeszcze jakoś wygląda, ale Wikipedię tworzymy nie tylko dla wikipedystów, ale tez dla czytelników. Więc brakujące rzeczy powinny być pod istniejącymi. Czytelnik ma wpierw dostać to, czego oczekuję - listę istniejących artykułów. Niestety ja nie wiem, jak to rozwiązać. Sam pomysł jest dobry - ale tak jak pisałem wcześniej - jeżeli grafiki mogą ładować się pod to szablon podstrony z propozycjami tematów też mógłby. Mógłby?

przykuta