[Wikipl-l] Listy

Przykuta przykuta w o2.pl
Śro, 3 Paź 2007, 12:36:21 UTC

> Być może jakimś rozwiązaniem jest, aby kategorie zawierały czerwone
> linki? Wiem, wiem, to brzmi jak herezja (na pewno od strony
> technicznej), ale z drugiej strony nie byłoby wcale takie głupie, bo
> zachęcałoby do tworzenia przynajmniej stubów.
>
> Zureks

{{Wikipedia:Propozycje tematów/z danej kategorii}}

rozwijany szablon pod listą haseł w kategorii? - grafiki ładują się pod, to i taki szablon też pod można by umieścić. I jakaś konkretna informacja - jeśli brakuje w kategorii jakiegoś hasła, dopisz [[Wikipedia:Propozycje tematów/z danej kategorii|tutaj]]. To jednak wymagałoby śledzenia/obserwowania wpisów - nie wiem kto ma w obserwowanych jakie listy proponowanych. IMO to by trzeba dodać jako jedno z zadań Wikiprojektów. Na próbę można by zrobić na początek powiedzmy fizykę. Aha - zobacz w podkategoriach... albo wyszukaj przez wyszukiwarkę, czy nie jest w innej kategorii.

pozostawiam temat do dyskusji

przykuta