[Wikipl-l] Kamil Jakubczak i rzetelne dziennikarstwo

Przykuta przykuta w o2.pl
Wto, 2 Paź 2007, 06:51:02 UTC

W serwisie wiadomości24, który jest podobnie jak Wikipedia serwisem społecznościowym Kamilowi Jakubczakowi zdarzyło sie skrobnąć artykuł pt. "Wikipedia albo prawda - wybór należy do Ciebie".

Artykuł dotyczy pewnych dziwnych działań w IPN, gdzie oprócz źródeł urzędowych podawano też Wikipedię. No, cieszy nas to, ale czemu od dziennikarza to my za działania IPN dostajemy po tyłku takim tytułem. Serwis jest fajny - sam czasami tam coś skrobnę, społeczność też czujna, co widać w komentarzach do tego artykułu:

http://tinyurl.com/ytudm2

Nie zgadzam się ze stwierdzeniem, że to tylko kolejny artykuł - to jest głaskanie pod włos, bardzo niemiłe, szczególnie że nie jest to ot człowiek, który sobie artykuł skrobnął, ale osoba, która już ma jakieś doświadczenie dziennikarskie - w opisie - Echo Miasta - Warszawa, wcześniej chyba jeszcze coś o o2 widziałem.

Osobiście uważam, że taki tytuł do takiej treści to po prostu paskudny zabieg mający na celu przyciągnąć oko.

przykuta