[Wikipl-l] Serwis Nauka Polska

Daniel Koć kocio w linuxnews.pl
Pon, 1 Paź 2007, 13:18:58 UTC

Tomasz Ganicz pisze:

> Kiedy oni właśnie nie chcą, żeby mirorować ich bazę. Nie jest to

O ile dobrze zrozumiałem, to Marcinowi chodziło tu o mirrory Wikipedii,
a nie mirrory bazy Nauka Polska. Jeśli będą dopuszczać linki tylko z
Wikipedii, to nawet te uczciwe mirrory Wikipedii:

http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Mirrory_i_forki_polskiej_Wikipedii#Wysoki

nie będą miały bezpośredniego dostępu do rekordów OPI. Nie mówiąc np. o
lokalnych kopiach czy wersjach na płytkach.

Tak więc odblokowanie bezpośrednich linków tylko dla Wikipedii to
minimalna prowizorka na początek. Potem i tak powinni zastosować
bardziej inteligentne blokady.

--
yona ke yona