[Wikipl-l] Nowe SDU

Przykuta przykuta w o2.pl
Pon, 1 Paź 2007, 11:21:49 UTC

> Wystarczy niektóre działy powierzyć tym wikiprojektom, które dość
> prężnie działają i skupiają osoby związane z daną tematyką. Do takich
> zaliczyłbym m.in Nauki medyczne czy Militaria - niech fachowcy
> (przynajmniej z perspektywy wiki) rozstrzygają te sprawy.

Tu zgoda - dlatego też utworzyłem podstronę z Biografiami na SDU i link do tej podstrony wklepałem do Wikiprojektu biograficznego

http://tinyurl.com/2b2ntu

nie oznacza to, że nikt spoza projektu nie mógłby zabrać głosu (podać komentarza). Strona zbiorcza z linkami do konkretnych wikiprojektowych podstron SDU też mogłaby istnieć - i tak się tego nie ukryje. No i ogólne SDU powinno zostać dla tematów, których się nie da wkleić w istniejące wikiprojekty.

> Na ogólnym SdU zostawiłbym zaś tylko te tematy bezpańskie, jednak nie
> powierzał bym adminom roli oceny argumentów. Adminami zrobiono nas
> byśmy byli cieciami a nie sędziami ważącymi za i przeciw. Głosowanie
> jest złem, konsensus laików lepszy nie jest.

Oczywiście admin nie powinien oceniać - on jedynie ma wykonać wyrok - skasować lub nie zgodnie z przyjętym konsensusem. Tak też +/- podejmuje się decyzje w obecnym glosowanym SDU.

Radomil: przenieś uwagi na stronę dyskusji nowego SDU, bo tu to przepadnie.

przykuta

P.S. zapewne na początku to może kuleć, w wiki potrzeba czasu, by coś działało bardzo dobrze, a i tak zawsze znajdą się jakieś wyjątkowe sytuacje.