[Wikipl-l] Nowe SDU

Michal Rosa michal.rosa w gmail.com
Pon, 1 Paź 2007, 11:07:23 UTC

> Metody spiskowe przy wprowadzaniu dobrze nie służą pomysłowi,
> zwłaszcza "rewolucyjnemu". Po prostu budują nieprzyjemną atmosferę
> wokół pomysłu.

"Spiskowe"?  Teraz to już przegiąłeś naprawdę, trzeba było naprawdę
sporo nieuwagi aby nie zauważyć prac nad nSDU.

> To się jeszcze okaże czy będzie ten konsensus czy nie.

Pewnie, sąd sądem ale sprawiedliwość musi być po naszej stronie..
Lepiej z góry się postawić.

[...]
> Po prostu zamieniamy głosowanie laików na pseudofachową ocenę
> argumentów. A SdU nadal będzie kuleć, tyle, że na drugą nogę.

G.... prawda.  Cały czas zapominasz dodawać "moim zdaniem" i już
teraz, z góry wiesz jak będzie, nSDU nie zaczęło jeszcze pracować ale
Ty już '''wiesz''', że będzie źle.  Jeżeli jesteś taki pewny swojego
zdania to mam pomysł na jeszcze większą rewolucję SDU - Ty sam jeden
decyduj z góry o wszystkich hasłach.  Przecież z góry wiesz lepiej,
tak przynajmniej tylko do siebie będziesz mógł mieć pretensje.

--
Michal "roo72" Rosa