[Wikipl-l] Ogłoszenia lokalne

Przykuta przykuta w o2.pl
Pon, 1 Paź 2007, 06:17:25 UTC

> Admini sie nie domyślają. Przynajmniej ja nie. Natomiast gdybyś zgłaszał to
> adminom to admini by to tam umieścili.

Niestety nieadmin nie może zgłosić adminom co mają ogłosić na bazie decyzji podjętych na ich zamkniętej liście admińskiej. Pisałem o tym na tejże liście całkiem niedawno, aby powiadomić społeczność o blokadzie pewnego usera zalewającego spamem innych userów (adminów) z powodu swojej blokady. Tak, ten user rzucający szmatami.

Jak do tej pory nie zostało to dokonane, a przypuszczać można, że pomyje na adminów poszły do przypadkowych userów, którzy nadal nie wiedzą, czemu ta a ta osoba została zablokowana, choć może nic takiego nie miało miejsca. Obiecałem, że sam wrzucę o tym informację, ale nie zdążyłem - poza tym inni ten problem znają lepiej ode mnie  - ile pacynek itd.

Ponieważ już powiedziałem "A" prosiłbym, aby przedstawić krótki raport - by nie było niedomówień.

przykuta