[Wikipl-l] Linki zewnętrzne nie dla anonimowych

Tomasz Ganicz polimerek w gmail.com
Śro, 30 Maj 2007, 19:29:55 UTC

30-05-07, Konrad Kurzacz <konrad.kurzacz w gmail.com> napisał(a):

> Spamu jest tak wiele, że chciałoby się czasem ze złości pokasować wszystkie
> sekcje z linkami zewnętrznymi. Userzy nie dają rady z weryfikacją
> wszystkich, nawet jeśli zostały wykryte przez Bugbota (a te niepowtarzające
> się nieencyklopedyczne linki nie są wykrywane przez Bugbota).

110% poparcia. Już dawno mi to chodziło po głowie. Z zasad, które są
na en, a nie ma u nas należałoby też jak najszybciej wprowadzić

http://en.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Conflict_of_interest

--
Tomek "Polimerek" Ganicz
http://www.poli.toya.net.pl