[Wikipl-l] Dlaczego funkcja "admina" jest zła

Adam Dziura adziura w gmail.com
Pon, 28 Maj 2007, 13:02:36 UTC

Dnia Mon, 28 May 2007 13:56:46 +0200, Michal Rosa <michal.rosa w gmail.com>
napisał:

> Od "zaufanego użytkownika" oczekiwać będziemy:
>     * zaangażowania w projekt
>     * znajomości i stosowania zasad Wikipedii dotyczących edycji haseł
>     *z wyboru - opieką nad stroną techniczną Wikipedii

To ja mam prośbę... Spisz to na jakiejś stronie (swoim brudnopisie?) i się
na Wikipedii nad tym podyskutuje, bo tutaj jakoś nie widzę szansy na
przekonanie np. Radomila ;) A jak się to jakoś spisze, poprawi wspólnie to
coś z tego może będzie.

I co ty na to?

--
Pozdrowienia || Adam Dziura || http://adas.jogger.pl